InfoFoto: UKC Kragujevac

Šta su građani pitali Milisavljevića na drugom prijemu u Kliničkom centru?

Autor: InfoKG
14:30 | Sreda, 24 07 2024

V.d. direktora Univerzitetskog kliničkog centra Kragujevac, prof. dr Slobodan Milisavljević sa saradnicima, razgovarao je u redovnom terminu, juče ujutru, sa zainteresovanim građanima, koji su iskoristili priliku da potraže pomoć ili istaknu molbu u rešavanju određenih problema iz oblasti zdravstva.

Određeni broj građana zakazao je razgovor zbog rešavanja ličnih poteškoća, nastalih u toku njihovog lečenja ili lečenja člana porodice, a odnose se na skraćivanje rokova čekanja na određene dijagnostičke i konzilijarne preglede. Uvažavajući prioritete, bazirane na hitnosti, dijagnozama i predstojećem toku lečenja, građanima se izašlo u susret.

Komplikovanu situaciju – zdravstveno neosigurano lice sa dijagnostikovanim ozbiljnim zdravstvenimo stanjem, koje zahteva hitno lečenje, jedna sugrađanka je podelila sa direktorom i njegovim saradnicima. Iako u toj situaciji direktor ustanove nema nadležnost, pažljivo je saslušao sagovornicu i sa saradnicima obećao da će sve učiniti da joj izađu u susret u okviru zdravstvene ustanove, a sa druge strane da je potrebno da sugrađanka u najkraćem roku nađe načina na reši poslovno- administrativni problem sa kojim se suočava, kako bi regulisala status zdravstvenog osiguranja.

I ovog puta, nekoliko razgovora sa zainteresovanim građanima, vođeno je na temu mogućnosti zaposlenja u UKC Kragujevac.

Jedna mlada doktorka pitala je da li postoji mogućnost da iz druge zdravstvene ustanove u kojoj je zaposlena, pređe u UKC Kragujevac. Prof. dr Slobodan Milisavljević joj je objasnio uslove i proceduru koji treba da se ispune, kako bi se to ostvarilo. Ostalim sagovornicima je sugerisano da redovno prate oglase za zapošljavanje, koje objavljuje UKC Kragujevac na sopstvenoj internet stranici.

Podržavajući inicijativu ministra zdravlja, dr Zlatibora Lončara i resornog Ministarstva, v.d. direktora prof. dr Slobodan Milisavljević sa saradnicima, razgovaraće i ubuduće svakog utorka od 8,30 do 10.30 sati sa građanima o svim teškoćama na koje nailaze u procesu ostvarivanja svog prava na zdravstvenu zaštitu, o dobroj praksi u zdravstvu i onome šta može da se unapredi u zdravstvenom sistemu ustanove.

Potrebno je da zainteresovani građani zakažu razgovor dan ranije- ponedeljkom, u periodu od 7 do 15 sati, na telefon: 034-50-50-10.