SkverFoto: Lidl Srbija

LIDL I ESSITY: Za lepši život svakog deteta

Autor: InfoKG
11:00 | Četvrtak, 03 10 2024

Lidl Srbija i Essity pokrenule su kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“, koja će trajati do 29. oktobra, a koja ima za cilj stvaranje boljih uslova mališanima koji borave u Svratištu za decu, na Novom Beogradu. Tokom trajanja kampanje, od svakog prodatog proizvoda brendova Libresse i Zewa u Lidl prodavnicama, kompanije će donirati po 20 dinara za obnovu prostorija Svratišta za decu u Beogradu. 

Ova saradnja dve kompanije sa zajedničkim, humanim ciljem, sprovodi se već po drugi put. Sa prodajnom mrežom od 72 prodavnice u 41 gradu širom Srbije, Lidl planira da motiviše svoje sugrađane i pokaže koliko je važno da se svi zajedno borimo za pozitivne promene i naše bolje sutra.

„Kao kompanija kojoj je izuzetno važno da pruži podršku lokalnoj zajednici, posebno nam je drago kada imamo priliku da sa našim partnerima gradimo i sprovodimo aktivnosti kao što ja ova. Verujemo da će akcija doprineti poboljšanju uslova za boravak dece koja su svakodnevno izložena teškim životnim okolnostima“, izjavila je Marija Kojčić ispred Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Kompanija Essity, kao lider u higijenskim i zdravstvenim proizvodima, već dugi niz godina predvodi brojne humanitarne i društveno odgovorne projekte, a njeni brendovi Libresse i Zewa, na ovaj način omogućavaju potrošačima da svojom svakodnevnom kupovinom pruže značajnu podršku.

„Akcijom “Za lepši život svakog deteta” želimo još jednom da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevnicu najosetljivijem delu stanovništva-deci, koja žive i rade na ulici. Kompanija Essity i njeni brendovi  žele da  pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve, koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda  u Lidl prodavnicama podrže našu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić, Senior Shopper marketing menadžerica iz kompanije Essity. 

Tokom trajanja kampanje, u Lidl prodavnicama širom Srbije biće organizovane posebne akcije i popusti na Libresse i Zewa proizvode čime će se dodatno motivisati potrošači da se priključe ovoj humanitarnoj inicijativi. Na taj način, svakodnevna kupovina postaje prilika da se doprinese obnovi prostora u kojima se deci obezbeđuju osnovni uslovi za život, obrazovanje i sigurnost. 

Svratište za decu, pod upravom Centra za integraciju mladih, pruža podršku deci uzrasta od 5 do 15 godina koja su izložena svakodnevnim rizicima usled teških životnih okolnosti. Svi korisnici usluga Svratišta dobijaju redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću, obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku u obrazovanju. Cilj Svratišta je da stvori sigurno i podsticajno okruženje koje odgovara na osnovne potrebe dece i neguje njihov psihosocijalni razvoj.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.  

O Essityju

Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda koja razvija i proizvodi održive proizvode za ličnu negu i zdravstvene proizvode. Proizvodi kompanije prodaju se u oko 150 zemalja pod 2 vodeća globalna brenda, TENA i Tork, te mnogim drugim snažnim  brendovima: Zewa, Libresse, Libero, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic, Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast.

Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa, veoma im je važno društveno odgovorno poslovanje i uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze načine da budu održiviji kao kompanija.

*Promo